FAQ

ALGEMEEN

Waar vind ik een specifiek product?

Er is een zoekoptie in de rechterbovenhoek van het scherm waar je kunt zoeken op productnaam en producttype.
Verder is het keuzemenu onder'shop' opgedeeld in baby, kids, volwassenen, zwemkleding en home.

Hoe weet ik welke maat mijn kindje nodig heeft?

De maatvoering van Sproet & Sprout is zichtbaar bij zowel het product als onder menu info > size guide. Deze maten refereren naar lichaamsafmetingen en niet op het daadwerkelijke kledingstuk.
Bij twijfel raden wij een maatje groter aan.

Wat gebeurd er met mijn gegevens?

Wij gaan discreet met jouw gegevens om. Alle gegevens welke je op onze website invult, worden niet aan derden verstrekt.

Ik heb een klacht of vraag

Heb je een klacht of een vraag neem dan contact op met customerservice@sproet-sprout.nl. Wij zullen zo snel mogelijk contact opnemen om te een passende oplossing te bieden.

BESTELLEN

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Nee, je bent niet verplicht om een ​​account aan te maken. Er is een checkout voor gasten beschikbaar. Je hebt echter niet de voordelen van het maken van een account.

Hoe plaats ik een order?

Selecteer het product(en) van jouw voorkeur, zorg ervoor dat je de juiste maat selecteert. De items zullen in je winkelmandje verschijnen. Wanneer je klaar bent met winkelen, ga je verder met het uitchecken en vul je de verzendgegevens in. Zodra je de betaling hebt voltooid, wordt jouw bestelling verwerkt.

Hoe selecteer ik mijn woonplaats?

Wanneer je klaar bent met winkelen en door wilt gaan met het uitchecken, vult je jouw verzendadres in, inclusief het land waarnaar je jouw bestelling wilt verzenden.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen of annuleren?

Mocht je jouw bestelling toch nog graag willen aanpassen of annuleren neem dan zo snel mogelijk contact op met customerservice@sproet-sprout.nl. Mocht je bestelling nog niet verzonden zijn zullen wij kijken of we jouw aanpassing nog kunnen doorvoeren.

BETALING

Welke betalingsmethoden accepteren jullie?

We accepteren een betaling middels Ideal (NL), Bunq, Mistercash (BE), Belfius Pay (BE) en Paypal.

Ik krijg een foutmelding wanneer ik probeer te betalen

Het komt weleens voor dat er een storing is of een betaling om wat voor reden dan ook niet doorgevoerd kan worden. Wij raden je aan om even te wachten en het alsnog te proberen.
Mocht je problemen blijven ondervinden neem dan contact op met info@sproet-sprout.nl zodat wij je kunnen assisteren met je bestelling.

VERZENDING & LEVERTIJDEN

Versturen jullie wereldwijd?

Ja, we bieden wereldwijde verzending aan. Als jouw land bij het uitchecken niet kan worden geselecteerd, neem dan contact op via customerservice@sproet-sprout.nl

Kan ik een afleverdatum / -tijd kiezen?

Nee helaas niet. Jouw bestelling wordt verwerkt zodra de bestelling is bevestigd.

Wat is de levertijd?

Elke bestelling wordt binnen 2 werkdagen verzonden. Bestellingen die in het weekend of op feestdagen worden gemaakt, worden de volgende werkdag verwerkt.

Waar kan ik de verzendstatus van mijn bestelling vinden?

Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace nummer om de status van jouw bestelling te volgen. Mocht je geen email ontvangen hebben raden wij je aan om in je spam box te kijken. Het komt weleens voor dat het mailtje daar terecht komt.

RETOURNEREN & OMRUILEN

Hoe retourneer ik een product?

De aan ons geretourneerde artikelen moeten in perfecte staat zijn, met labels nog bevestigd. Plaats het item(s) in de originele verzenddoos samen met het ingevulde retourformulier of gebruik een alternatieve degelijke verpakking voor verzending. Breng het pakket naar het dichtstbijzijnde postkantoor binnen 14 dagen na de bezorgdatum van jouw bestelling. Houd er rekening mee dat retourkosten voor je eigen rekening zijn.

Stuur je pakket naar:

Sproet & Sprout Warehouse
Lammermarkt 57B
2312 CM Leiden
Nederland

Hoe kan ik een product ruilen?

Je kunt een artikel ruilen voor hetzelfde item als er een fout is of voor een andere maat. Voeg het ingevulde retourformulier toe waarop je jouw omruiling aangeeft. Of we de omruiling daadwerkelijk door kunnen voeren hangt af van de beschikbaarheid. Mocht je dit met zekerheid willen weten raden wij je aan eerst even te malen naar customerservice@sproet-sprout.nl.

Om een ​​artikel te ruilen voor een ander product verzoeken wij je vriendelijk om ons een e-mail te sturen op customerservice@sproet-sprout.nl.

Hoeveel dagen bedenktijd heb ik?

Je hebt 14 dagen vanaf de dag dat je jouw bestelling hebt ontvangen om een ​​product te retourneren.

CONTACT

Met wie moet ik contact opnemen voor online winkelondersteuning of vragen over bestellingen of producten?

Voor alle vragen kun je contact opnemen met customerservice@sproet-sprout.nl. Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Met wie moet ik contact opnemen voor pers gerelateerde vragen?

Voor alle vragen over kleding uitleen of beeldmateriaal verwijzen wij je naar PR-bureau GANBAROO PR PR. Je kunt contact opnemen met Marleen van de Wouw, marleen@gan-baroo.com.

Met wie moet ik contact opnemen voor wholesale mogelijkheden?

Je kunt contact opnemen met onze verkoopmanager Jasper de Boer middels email adres jasper@sproet-sprout.nl. Of neem contact op met 1 van onze agentschappen welke ons vertegenwoordigen in verschillende landen. De email adressen kun je vinden onder 'contact'.

Wil je weten wat de vangst van de dag is ?! Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief !!

Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk te maken. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Close